Замовник

Компанія Ролетон

Компанія Ролетон – на ринку з 2013 року, займається продажем та виробництвом сонцезахисних систем: жалюзі, рулонні штори, римські штори, інші вироби. Також, надає сервіс по доставці та встановленню замовлених виробів.

З яким проблемами стикнувся замовник?

Відсутність контролю над процесами та плануванням.
Тривале оформлення замовлення - через велику кількість різновидів виробів та їх параметрів, через різні способи оформлення.
Відсутність аналітики та звітності.
Відсутність чіткості процесу від продажу до повного виконання замовлення, що дозволяє працівникам маніпулювати замовленням.
Відсутність чітких прав доступу до даних підприємства.
Втрата часу керівника на навчання нового персоналу.

Задачі проекту:

Виявити та описати структуру компанії та наявні бізнес-процеси. Надати рекомендації по оптимізації бізнес-процесів. Максимально ефективно впровадити систему управління підприємством Planfix – автоматизувати процеси, інтегрувати з стороніми сервісами. 

Очікуваний результат: Збільшення ефективності підприємства та його контроль.

Залучення до проекту: Максимальне.

Яких результатів досягли

Опис та оптимізація бізнес-процесів дали зрозуміти: хто за, що відповідальний.
Автоматизація деяких процесів в рази збільшила ефективність керівника та працівників.
Покращилося планування та контроль над поставленими завданнями.
Отримали повний котроль над замовленнями: статуси, документи, погодження, відповідальні. Час на оформлення замовлення скоротився в 10-15 раз.
Покращився клієнтський досвід - всі канали в одному місці; менеджери бачать всю історію замовлення: деталі замовлення, надані послуги, документи, історію переписки.
Створені довідники в ПланФікс вмістили всю необхідну інформацію для роботи підприємства, а обмеження доступу до них - контроль та безпеку даних.
Налаштована звітність дозволяє бачити загальну картину стану підприємства, а по окремих показниках - реальний стан: замовлень, фінансів, роботи працівників і т.д.

ЩО
ГОВОРИТЬ
ЗАМОВНИК

Дякуємо команді Prostota та Андрію Терещені за виконану роботу! Завдяки вашим професійним знанням, системній роботі нам разом вдалося досягти результатів які ми вважали недосяжними. Можливості системи Planfix вражають, якщо в компанії є ідеї як щось автоматизувати, спростити, покращити в роботі з даними, в бізнес-процесах то це неодмінно можна зробити з допомогою універсального конструктора - системи Planfix, а також співпраці з спеціалістами команди Prostota. Окремо виділяю, що ваша робота Ваша, орієнтована на сервіс, є поглиблення в процеси нашої фірми, є відповідальність, є швидка реакція на запити підтримки, ну що ще потрібно від партнерів?

З Prostota та Planfix в Ролетон ми зробили:
- розписали основні бізнес-процеси;
- сформували чітку структуру компанії з урахуванням росту;
- інтегрували роботу відділів продажу, виробництва (постачання), бухгалтерії в систему;
- впровадили документообіг внутрішній;
- інтегрували Планфікс повністю з електронною поштою, сервісами Google та ін.
- впровадили базу-знань та інші інформаційні бази.

Таким чином:
- весь процес замовлення від запиту до отримання відгуку відбувається в Планфікс;
- швидкість роботи працівників збільшилася в рази, особливо на деяких етапах;
- документи формуються автоматично, швидко по шаблонах, робота з ними легка та зручна;
- вся комунікація з клієнтами та партнерами відбувається в Планфікс;

В планах лишається оптимізація виробничого процесу та покращення сервісу. Впровадження ІР–телефонії та інтеграція її в Planfix, відправка автоматичних повідомлень клієнтам про статус замовлення, завершення впровадження документообігу в Планфікс тощо.
Керівник
Сергій Олександрович